Jem zdrowo: Dorsz pieczony z tyminakiem na warzywach

| Brak komentarzy

Share Button

ryba z tyminakiem

Nie masz czasu na dłuższe gotowanie? To jest propozycja w sam raz dla  Ciebie:)Szybki, niskokaloryczny obiad dla zapracowanych.

Jem zdrowo: dorsz pieczony z tyminakiem na warzywach

Składniki

Sposób przygotowania

Krok 1
Dorsza układamy w misce, dodajemy oliwę, sok z cytryny sól, pieprz i gałązki tymianku (najlepiej dwie pokroić). Ładnie nacieramy każdy kawałek i zostawiamy na 2 godziny. Następnie filety odciskamy z marynaty, układamy na blasze wyłożonej papierem do pieczenia, smarujemy oliwą, na każdym kawałku kładziemy gałązkę tymianku i pieczemy z termoobiegiem około 20 minut w 180 stopniach. Warzywa wg instrukcji smażymy na patelni. Układamy na talerzu na to upieczonę rybę i gałązki tymianku. Warzywa najlepiej przyprawić solą pieprzem i również tymiankiem.
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

Dodaj komentarz

Wymagane pola są oznaczone znakiem *